Spletna stran ima pisno in vizualno vsebino. Ker je naša civilizacija vizualna in slike svoj pomen še povečujejo, so dopolnitve z uporabno fotografijo na spletu nujne. Če ostajamo malodušni, zgubljamo uspeh in denar. Naložba v 360 virtualni sprehod se splača.
Uspešna spletna stran s 360 fotografijo iz zraka in tal je vizualno transparentna in vereodostojna
To je osnovni element resnice. Verodostojna informacija uporabnika ne jezi, ne zavaja in mu ne jemlje dragocenega časa. Daje pogoje, da lahko presodi, ali se njegovi motivi in želje ujemajo s ponudbo, ki jo spoznava.
Spletna predstavitev, ki daje občutek zaupanja, ji uporabniki verjamejo na besedo. Nasprotno, kdor ne verjame sporočilu, zapusti spletno stran in se ne vrne več!
Najboljša je vizualna predstavitev z interaktivno 360 panoramsko fotografijo.
Klasična fotografija je v sporočanju omejena. Kaj je rešitev? Največ, kar lahko storimo na spletni strani je, da uporabnika virtualno postavimo v center dogajanja. Takšno vizualno predstavitev omogoča interaktivna, 360 panoramska fotografija. Pritegne pozornost in v celoti podpira sporočilne informacije. Uporabniška fotografija je vredna več kot vroči teksti! Kdaj se bomo tega zavedali?
Virtualni sprehod ali interaktivna 360 spletna fotografija je za ljudi, ki ne verjamejo in ne zaupajo, če ne vidijo.
Največ ljudi je vizualcev (prek 60%). Če si vizualec ponudbe na spletu ne predstavlja, jo ne vidi, ostaja za nas izgubljen. Ne dovolite, da stranka, ki vas je našla na spletni strani, odide in se ne vrne več. Uporabniki so navdušeni nad vizualnimi zgodbami (nič dodano, nič odstranjeno). In nagrada? Zaupanje!
Odlične spletne strani potrebujejo sporočilo z vizualno zgodbo. Ustvarite jo!
Uspešna spletna stran ne rabi vsiljivih trikov in zvijač, potrebuje transparentno in verodostojno predstavitev, ki temelji na vizualni vsebini (ne zadostujejo všečne slikice).
Ostale lastnosti (tudi kvaliteta), ki vplivajo na to, da obdržite uporabnika, bodo prišle na dan po nakupu – če bo do nakupa prišlo. Do tedaj lahko uporabnik le zaupa. Govorimo o občutku, ki ga lahko ustvarimo ali odpravimo.